header-image

43. Wawel Cup

Blog

Segregacja odpadów

Tradycyjnie już przypominamy, że podczas Wawel Cup prowadzona będzie segregacja odpadów na plastik, szkło, i odpady zmieszane. Bardzo prosimy kierowników ekip o zaznajomienie swoich zawodników z tym tematem.

Przedszkole

W trakcie tegorocznej edycji Wawel Cup chcemy powrócić do organizacji wawelcupowego przedszkola. W ten sposób rodzice na czas biegu będą mogli skorzystać z opieki dla swoich dzieci. Regulamin przedszkola zostanie opublikowany w terminie późniejszym. Do zobaczenia!

Weź swój kubek na wodę!

Podczas wydarzeń rozgrywanych na świeżym powietrzu często powstaje spora liczba nadprogramowych odpadów. W związku z powyższym chcielibyśmy zachęcić Was do przyniesienia swojego naczynia na wodę na mecie (bidon, kubek, termos itp.). Liczymy, że dzięki takiej akcji zredukujemy liczbę wyprodukowanych odpadów. Z góry dziękujemy za mobilizację!

Koordynaty GPS

Prezentujemy koordynaty GPS centrów zawodów poszczególnych etapów. Jednocześnie informujemy, że w rejonie rozgrywania I i II etapu parkowanie może być utrudnione. (pinezka podaje miejsce lokalizacji centrum zawodów, gdzie bezpośrednio nie ma możliwości parkowania). W okolicach centrów I i II etapu obowiązuje Strefa Płatnego Parkowania. Zalecany dojazd komunikacją miejską.

Biuro zawodów 27.06 – 50.082333, 19.881433

Model Event – 50.001204, 20.001297

I etap – 50.048337, 19.943414

II etap + Trail Orienteering – 50.038053, 19.958960

III i IV etap  – 49.928059, 19.870216

V etap – 50.060097, 19.845893

Strefy płatnego parkowania Kraków – tutaj

Zamówienia obiady

Informujemy o możliwości zamówienia obiadów podczas zbliżającego się wydarzenia. Posiłki przygotuje nasz partner (znany m. in. z zeszłorocznej edycji CEYOC) – Przedsiębiorstwo Społeczne Food & Life. Posiłki w wersji w wege i mięsnej dostępne będą podczas 3 dni – w terenach zlokalizowanych poza centrum Krakowa (piątek-niedziela).

Na Wasze zamówienia czekamy do 20.06. (termin końca zgłoszeń) Adres e-mailowy – zamowieniaobiady.wawelcup@gmail.com. Cena – 35 zł. Odbiór bloczków w biurze zawodów.

MENU

III etap (30.06)
Mięsny) Ryż z warzywami i kurczakiem, sałatka ze świeżych warzyw z sosem vinegret
Wege) Ryż z warzywami i mozzarellą, sałatka ze świeżych warzyw z sosem vinegret

IV etap (1.07)
Mięsny) Gulasz wieprzowy z warzywami i kaszą bulgur, sałatka colesław
Wege) Gulasz warzywny z ciecierzycą i kaszą bulgur, sałatka colesław.

V etap (2.07)
Mięsny) kuskus z warzywami i indykiem, sałatka grecka na oliwie.
Wege) kuskus z warzywami i szpinakiem, sałatka grecka na oliwie.

342.!

Przed Wami kolejny zwycięzca konkursu na darmowe wpisowe. Nagrodę otrzymuje Zalan Alb z SDS Salgotarjan. Już nie możemy doczekać się by móc przedstawić 442. osobę!

zgłoszenia – tutaj

242.!

Nadrabiamy zaległości i z przyjemnością przedstawiamy Wam kolejnego zwycięzcę konkursu na darmowe wpisowe. Tym razem zwolniony z opłaty startowej został Sergii Kasianenko reprezentant Dnipro. Gratulujemy!

zgłoszenia – tutaj

Biuro zawodów

Do zawodów zostało już coraz mniej czasu. W związku z tym podajemy Wam godziny, w których otwarte będzie biuro zawodów. We wtorek biuro będzie zlokalizowane w Krakowie przy ulicy Balickiej 55. W pozostałe dni biuro znajdziecie w centrach zawodów poszczególnych etapów.

27.06 biuro przy ul. Balickiej 55, Kraków 19:00 – 22:00
28.06 centrum zawodów Plac Wolnica 12:00 – 16:00
29.06 centrum zawodów Kopiec Krakusa 8:30 – 10:00
30.06 centrum zawodów Bronaczowa 8:30 – 10:00  
1.07 centrum zawodów Bronaczowa 8:30 – 10:00
2.07 centrum zawodów Kopiec Piłsudskiego 8:00 – 9:00

Największe zespoły!

Drugi termin zgłoszeń za nami. Z ogromną przyjemnością wracamy więc do zestawienia najliczniejszych zespołów.

Jednocześnie trzymamy kciuki za interesującą rywalizację w klasyfikacji drużynowej i już nie możemy się doczekać by zobaczyć wszystkie reprezentacje!

lista zgłoszonych – tutaj

1. UKS Azymut Pabianice – 30 zawodników – aktualnie 5% zniżki
2. PKO Harpagan Gdańsk – 17 zawodników
3. LKS Górzanka Nawojowa Góra – 14 zawodników
4. Stowarzyszenie Team 360 Warszawa – 12 zawodników
5. Dnipro – 11 zawodników
6. KU AZS WAT Warszawa – 10 zawodników
6. KS Hades Poznań – 10 zawodników